Melis_a_1 Oğlumda 4.aydan itibaren başlamıştı benim tuvalet sorunum, sürekli aşağıda olduğu için hep baskı vardı idrar torbamda. Gece gündüz saat başı giderdim ve hiç tam anlamıyla rahatlatamazdım hep tuvaletim varmış gibi hissederdim. Çocuk aşağı baskı yaptıkta bir damla da olsa onu tutamıyorsun çok normal bu aylarda senin için