aysglemrkn Sukha valla benim 1. Berbattı 2. De aşırı güzel geçti diyemem aşırı ödem li şekilde 26. Haftadayım yani kişiden kişiye değişiyor
Youngmotherr Sukha 2.trimester balayı dönemi gibiydi 🥹 4.trimestera doğru gidiyorum ölüyorum resmennn
_tuuggcce_ Benim 2.trimester rahat geçmişti. Tam kaçıncı hafta hatırlamasam da bi ara bebeğimin hareketleri azalmıştı ve ufak ufak kasılmalar, sertleşmeler başlamıştı ama kısa sürüyordu. Ama dediğim gibi kaçıncı hafta tam hatırlamıyorum 😅
Derin11 Sukha ilkinde çok yorgunluk vardı sürekli uzanma isteği vs ikinciye girdiğim gibi aşırı enerji doldum sanki hiç hamile değilim gibi bende henüz başındayım ama farkı baştan beri görebiliyorum bir de göbek artık ben burdayım diyor 😁
Busraaa1014 Benim altımda yanma hissi var doktor suyu az iciyorsundur dedi ama içiyorum da yani idrar tahlili verip vermemek arasındayım. İlk trimester istahsızdı ikinci enerjik ama iştah tam gelmiş değil 🥰
Aysel_krdg Sukha 2. Trimester için balayı diyorlar ama bilemedim yaşamak nasip olur inşallah sağlıkla gelsin
Cngzrs Kızlar 2. Trimester için bı haftam var ama bu hafta önceki haftalara göre çok daha rahatım sabah kalktığımda bulantım oluyordu açlık bulantısı o rahatladı göğüs hassiyetim gecmesede hafifledi ara sıra gelip gidiyo 🤣 zaten hiç bulantı yasamadım rahat bı gebelik geciyordu bı tık daha rahatladım tuhaf geliyor böylede insan hamile olabileceğine inanmiyor 🤣
turkuaz_ Sukha bende yazmıştım bı ara şimdi 3. Yü aşağı bile indim 🥰 benim için hamileliğin en guzel dönemiydi bulantılar bitti yedim içtim gezdım. 3. Ye yaklaştıkça ağrılarım başladı