Günaydın anneler 😊 18 haftalık gebeyim sağlık ocağında bir kaç seferdir tansiyon ölçümü yaptırıyorum ilkinde 13.5 civarlarında çıkarken dinlenip yeniden ölçüm yapıldığında 12.6 civarlarına düşüyor doktor tansiyon takibi istedi. Tansiyonu düzene sokmak için ne yapmalıyım limonlu su iyi geliyor mu biliyor musunuz? Yardımlarınız için şimdiden teşekkür ederim 🥰