Tubiku Merhabalar, ben 11 haftalik hamileyim ve dun bir sinir krizi aglama krizi gecirdim. Engel olamadim kendime. Ilk aylarda sorun oldugunu okudum. Endiseliyim. Hic bunu yasayaniz var mi? Cok hassaslastim. Deneyimlerinizi paylasirsaniz cok sevinirim
ilgihazaal Tubiku ben yaşadım bir şey olmadı Allah’a şükür. Yine de tabii ki dikkat etmek lazım biraz hormonların da etkisi oluyor…
Caglaermis1 Tubiku ben doğurmak üzereyim ilk haftalardan belli yaşıyorum çok şükür bisey olmadı ama kişiye göre değişir tabi