Raziiss Kizlar 37+5 de çatı muayenesi oldum doktor üst kemiğin basık olduğunu eğer normal doğum yaparsam dikislerimin fazla olacağını yırtılma olacağını söyledi sizce ne yapmalıyım sezaryen mi olayım aramızda böyle olan var mı,😔
Sevval0 Raziiss Ayyy normal değil sezeryan ol Allah aşkına normal çok zorrr o sanciiii o suni sancı kendi sancin bir acayip
Caglaermis1 Raziiss bende 37+2 de gittim kontrole normal doğum yapicam ve çatı muanesi fln olmadım malesef ki çok ilgisiz buradaki doktorlar
bsrabrna Raziiss bence doktorun ile artı eksi yönlerini konuş artık o hangisini daha uygun buluyorsa öyle olmalı . Bende bugün 37+2 fe Çatı muayenesi oldum çok geniş bi çatın yok ama normal olabilir dedi dsha ds doğum ile ilgili Bişi demedi daha zaman var doktor 😂
Egeminannesi Raziiss arkdsim da normal yapıcam diye tutturmustu onunda çok dikişi oldu hala bile diyo ağda yaparken aciyo diyo pişman oldu sezeryan olmadığına
Sevgi56 Sevval0 burda ilk kez doğum yapacaklarda var ya hani korkutmasak kimseyi ayrıca herkesin doğumu kendine hastır senin zordur onun biraz daha kolay gibi 🥰
Raziiss Caglaermis1 bence geç kalmadan yaptır doktora söyle yaptırmak istediğini eğer benim gibi durumun olursa sezaryena karar verilir acı çekmezsin o kadar