Sibel_72 Normalde özel takipliyim 21. Haftaya kadar özele gittim Suan 30 haftalık oldum 3 seferdir devlete gidiyorum kaç hafta arayla hastaneye gitmeliyim doktor bişi demedi
Aysee1123 Sibel_72 32, 33 e kadar ayda 1 kere normal diye biliyorum. Ondan sonrasını doktor söyler sanırım