Merhaba arkadaslar,
28+1 haftalıgım. Dün cok stresli ve uzgundum istemeden cok yıprattım kendimi, kendime geldikten sonra bebegin hareketlerini alt bolgemde hissetmeye basladım ve normal tekme gibi degildi sert bi seyle vuruyor gibi bi acıydı. Hala da hareketlerini alt bolgemde hissediyorum, stresten ters donmesi mumkun mu acaba?