Kızlar salı günü nişanım geldi ama kahverengi leke gibi hastanede nst iyiydi çatı muayenesi iki üç cm açık dedi sancı olmadığı için eve geldik dün evi sildim egzersiz yaptım akşam sümüksü kahverengi akıntı geldi bugün randevum var nişan gelmeye devam mı ediyor acaba? Sizce bugün doktor ne yapar