Arkadaşlar 25 haftalık hamileyim şimdiye kadar böyle şey olmadı. Büyük tuvaletimi yaptıkdan sonra peçeteyle silinirken aşırı miktarda kan gördüm. Normalde çok uzun süren kabızlığım yoktur her gün ,her gün olmasa da 1 2 günden bir giderim . Şimdi içimi 1 korku bastı. Hem kan için korktum, hem de acaba vajinadan mı geliyor diye korktum. Ama baktım vajinal bir kanama yoktu. Aşırı korkuyorum şu an . Bi uzandım dinleneyim diye. Neden ola bilir sizce?