OptOzen Ben almayı düşünüyordum bir ara, stok bitince alamamış başka bir bebek arabası almıştım. Bagi neo bence çok güzel ama bebeğin boyu azıcık uzun olursa tenteye değiyormuş başı ve biraz da iç olarak küçükmüş. Yorumları okumuştum… :)