gamzecgr Didemms henüz almadım ama ikiz gebelikte 30. Hafta alıyorsunuz çalışamaz/çalışabilir raporu başka hiç bir fark yok
gamzecgr Didemms ama mutlaka 30+0 da alın raporu alınmadığı her gün yatan ödenekten düşer raporu aldıktan 55 gün sonra ptt ye yatıyor para