Mutlulukkk İlk hamileliğin mi kız doğumun rahat olur neden üzgünsün bide doğunca hemen kilo alıyorlar isterse 4-5 kg doğsun isterse de 2-3 doğduktan sonra hepsinin ilerleme süreci aynı oluyor. Biz hep aman kimse bişey demesin çocuğum tosbik olsun diye düşünüyoruz sanki öyle daha iyiymiş gibi ama bi gün hasta olup o halini görünce diyorsun ben nelere takılmışım yeter ki sağlığı ve huzuru yerinde olsun bebişlerimizin🙏🏻