Gkcem9561 2. Gebeligimi yasiyorum ve hala gogus uclarim yok. Ilk gebeligimde baya zorlandim. Şırınga,silikon göğüs ucu bu tür şeyleri kullandım. Sonrasında bir işe yaramadıklarini fark ettim bıraktım. Bebeğim kendiliğinden tutundu göğsüme bebek zaten göğüsün ucunu değil,kahverengi bölgeyi tutuyor. Ilk günler zorucu olabilir ama sonra kendisi tutuyor zaten