AsELinAnneSi__ gkce_12 bende Bulantiyla ogrendim 3 haftalikmis adet geçer gecmez kan baktırdım yok 15 20 gün sonra baktiemistim varmis meğer geç olabiliyorsa erkense olabilir bence rabbim sağlıkla nasip etsin
LovelyMom_ Inşallah hamile olursunuz.Allahim isteyen her kese kismet etsin inshallah.Ben de hamilelik bekliyorum,inshallah Allahim isteyen,bekleyen her kesi sevindirir🤲,Allah ol derse olur😍
Ucankus gkce_12 üzüldüm canım aslında arkadaşlarımda sana demek istediği bu adete 11 kala öğrenmek imkansız gibi bir şey çünkü daha yeni yumurtlama olmuştur sperm yumurtayla bile daha döllenmemiştir anca döllenicek Rahime gelip tutunacak beta hcg salgılancak ve kan daha sonra idrara geçicek. Zaten gebelik kesinse beta 100 leri ulaştıysa teste çok net gösterir. Mutlaka 2 marka test yapmak lazım doğru sonucu net görebilmek için daha sonra kan verebilirsin. Kan verince insan çok umutlanıyor