Mrb biz yoykonun travel sistem arabasını tercih etmiştik puseti de olduğu için çok rahat konforlu bebegim 1 yaşına girecek geçen aya kadar kullanıyoduk ama çok büyük olduğu için bagaja sığmıyodu seyahatlerde de zorlanıyoduk aç kapa sıkıntısı yaşıyoduk bu yüzden geçen ay yine yoykonun kabin boy bebek arabasını aldık keşke en başından kabin boy alsaydık diyoruz hafif aç kapa olayı çok rahat kapanınca baya küçülüyo biz hepsiburadadan aldık şu an indirimi devam ediyo bi bakın isterseniz