Evpe benimde son 11.. 2. Gebeliğim oğlum da farklıydı karın şeklim bu neredeyse cikmadi hiç sanki inmis gibi benim de ama hep aşağıda olunca tam kestiremiyorum da 😅 bende yoruldum artık sağ salim sağlıkla gelmesini bekliyorz sabırsızlıkla yorulduk havalar cook sıcak 😑 inşaAllah günü nü geçmez diye dua ediyorum o kadar yani😅 oğluş tam 41 de gelmişti çünkü 🥵