Songul2610 Mrh arkadaslar adetime dha 3gün var gebelik testi yaptim negatif bide ovülasyn testiyle dneyeym ddim oda negatif ovülasyn testinde gebelik ckarms diolar oyüzdn yaptim sizce dogruluk payi varmidr yada erken mi yaptim .
Kubra_0602 Songul2610 benim adetime bı dört beş gün kala yaptım ben çok silik bir çizgi çıktı normal gebelik testinde sonra kan tahlili yaptırdım onda çıktı ovulasyon testi pek önemli değil önemli olan normal test
Songul2610 Kubra_0602 sagol cnim cvpladgn icin. Normal testtede negatif cikti ☹☹ ve akıntım ck fzla afedersn bzen ck islaniyo camasirm adet saniorm. Adetime yakin akintm olmaz genelde . Ve sol kasıkta arada batma var bel agrim var
Kubra_0602 Songul2610 benim adetime yakında oluyordu kasik ağrısı akıntı bel ağrısı o yüzden ben pek bilemedim belirtilerini ama halsizlik sık sık idrara çıkma varsa bı kan tahlili yaptirabilirsin
Songul2610 Kubra_0602 halsizlik ck yk ama arada var canım. Ins vardir . Ztn sbh kan tahlili yaptrcm hem gebelige hem hormonlra baktiracm. Kontrl amacli
Songul2610 Kubra_0602 sylycm ztn cnim aile hekimimde yaptrcm sagolsn ck iyi dktor hemen yapar sorun ckarmaz
-Seyda- Ben ovulasyon testiyle ogrendim hamileligimi adetime 3 gun kala yapmistim test cizgisinden daha belirgindi ikinci cizgi