Zeeynepakkus_ Ben normal de Cüneyt uzuna gidiyordum mumhanede ama çok ilgisiz olduğu için bıraktım şimdi Pendik medipol de doktor Aytekin varmış giden varmı aranızda hangisi daha iyi
Fnen Zeeynepakkus_ bende ilk muayenemde bölgeye gittim hiç beğenmedim sonra medipole geçtim doktorum Aytekin hoca değildi ama Doktorum yıllık izindeyken kontrole aytakin hocaya gittim suyumun azaldığını ve suni vereceğini söyledi çatı muayenesi hiç canımı acıtmadı kaba bir şekilde yapmadı yani iletişimi çok kibardı doğumumu o gerçekleştirdi gayette memnun kaldım. Şimdi ikinci gebeliğim ilk muayeneme gittim ama diyemem ki bilgisi vs çok iyidir çünkü tanımıyorum o kadar sadece ilgisi çok iyi
Dmtaltn Zeeynepakkus_ ben de Aytekin hanıma takipliyim ve çook memnunum teyzemin kızı çoçuk doktoru tanıyordu Aytekin hanımı onun önerisi üzerine gittim çok bilgili sürekli kendini yenilen doğum dışında elinin ve becerisinin de iyi olduğunu ve zor ameliyatları yapabildiğni söyledi ve şiddetle önerdi. Mine hanım başta gittim beğenmedim gereksiz yere hastaları korkutup sezaryene aldığını da duyduktan sonra hiç gitmedim şimdi iyiki Aytekin hanımı tercih etmişim diyorum
Zeeynepakkus_ Aşırı ilgisiz bir doktor sorduğum sorulara cevap vermiyor troitlerim çalışmıyor sonuç gösteriyorum ilacı bırak diyor ama dahiliye doktorum bırakırsan bebekte sıkıntı olur diyor herhangi bi hastalığım da normal diyip duruyor ilgi sıfır
Pitircigin_annesi Zeeynepakkus_ ben yüzyıla gidiyordum iki kere orda düşük yaptım kromozom anomalisi diyip diyip gönderdiler sonra cuneyt beyi tavsiye ettiler gittim direk kan pihtilasman var dedi ve gerçekten öyle fikri genetik testte o yüzden devam ediyorum. Evet soru sorulmuyor çok konuşmuyor haklı olarak sürekli merak ediyoruz bir şeyleri fazla açıklama yapmıyor ama derdime çare bulduğu için memnunum suanlik 😊. Eğer başka iyi ve ilgili doktor varsa ben de tavsiyelere açığım instagramda doktorlar görüyorum böyle bizle sevinen falan biraz özeniyor insan 😅
alvrc1 Bende medipolde Canan’a gittim ama memnun kalmadım 11. Haftada kontrolüm var Mine’ye gitmeyi düşünüyorum benim etrafımda çok memnun kalan var aytakın da Azeri iyi bir doktora benzıyor ama çok bilgim yok açıkçası
123blogggh alvrc1 Canan hanıma asla derim daha keseyi bile görmemişken beni kürtaja alıyordu dış gebelik diye bşdaha asla önünden geçmedim
Pruplemm Ben de 23 haftalığım Aytekin hocaya gidiyorum ilk öğrendiğimden beri. Memnunum güzel ilgileniyor insanı kasmıyor . Whatsapp tan soru sorduğumuzda da yardımcı oluyor.. kendisi de çok tatlı zaten