İlk 2 günü birazcık zor , sabredersen
İyileşmeye başlıyor
Her geçen günde dahada iyi oluyorsun
Ben beşinci günümde hastaneden çıkdım evlerimiz 5 dk yakınlıkta oldugu halde kendi evime geldim
Ben yaparım dedim
Öylede oldu
Eve geldigim gün aksam herkesle birlikte tv izliyordum oturmuş
Acı yokmuydu? Var tabi ama ben gözümde büyütmedim hiç
Kendi istegimle sezeryan oldum
13 aylık oglum var
4 ay sonra bir oglum daha dogcak insallah oda sezeryanla
Hiç korkmuyorum
Sende korkma