Merhaba ben 5 haftalık gebeyim. Geçen hafta doktora gittim hem muayene etti ve devamında dubaston ve decavit yazdı. Bunları kullan dedi. Fakat ben hamileliğin ilk dönemlerinde folik asit kullanmanın çok önemli olduğunu biliyorum. Doktoruma sordum bu yeterli dedi. Ama içime hic sinmedi. Folik asit kullanmadan Sadece decavit kullanan var midir?