Mti2209 dolaba koyunca beyazlaşma oluyormuş. Ben derin dondurucunun üstüne koyuyorum dışarı soğukluk veriyor zaten. Çok sıcak günlerde kargodan gelen buz jelini koyuyorum. Ben de ben şimdilik kendi kutusundan çıkarıl plastik bir saklama kabına koydum çikolataları hastaneye gideceğim gün kutusuna koyacağım yine