GEAE_23 canım iki düşüğüm var. Erken haftalarda . Şuan hem iğne hem corasprin kullanıyorum 23 haftalık olduk . Çok şükür iyi ilerliyor . İçini ferah tut kendini yorma ağır kaldırma iş yapma gerekirse ben merdiven çıkarken bile iki saatte çıkıyordum korkudan. Saten 3 ay geçip ağırlaşınca daha rahat hissediyor insan kendini mental olarak