GEAE_23 evet tabiki soyledi. Sonuclarim ciktiginda hatta gebelik ogrenir ogrenmez hemen doktora gitmelisinki gec kalmadan igneye baslanmalı yoksa bir onceki gibi sonucla karsilasirsin. Hergun duzenli yapilmasi gereken bir igne dedi yapmadim unuttum ertesi gun yaparim aklima gelince yaparim diyecegin bir igne degil pihti artip bebegi kaybedersin dedi