Nrfsn46 Aysegulce1 canım bebek amniyon sıvısını yuttugu için hıçkırık tutuyormuş bende dün araştırdım aynısi bende oluyor
irem1057 Aysegulce1 büyük ihtimal hıçkırık o zaman benimde hep geceleri oluyordu 😂 koşay kolay da geçmiyordu
Atlassmomm Aynen bende hıçkırık diye biliyorum bizde de fiks oluyor ritmik ve aynı şekilde 5-10 dk kadar sürüyo