Pzetsı kontrole gittik bir sorun yoktu nst ye de girdim orda da söylemşti doktorum hareketleri az biraz diye ondan sonrada gun içinde nadiren hissediyorum normal mi bu haftalarda tekrar gitmeli miyim kontrole bsyler yiyince herket fln ediyor ama onun dışında nerdeyse yok sabahları fln çok hareketli oluyordu tık yok