Ayazz-A 27 haftalik olduk ama hala bebegin hareketleri göbeğimin altında kasiklarimda hissediyorum bebeğim asagi da mı olmuş oluyor daha hiç göbek üstünde hareketini hiddetmedim normal mi bu durum