Sadece doğum diye değil daha önce 2 kere ameliyat oldum polip çıktı bende 1.ameliyatım genel oldu direk uyuttular sormadan bilmiyordum da uyandığımda sersem gibiydim ve çok uzun sürdü atmam o halimi 2. Ameliyatım uyanık kalmak istermisin uyutalım mı dediler nasıl dedim öyle diri diri mi keseceksiniz yok yok hissetmiceksin dediler bi cesaret geldi tamam dedim çünkü ilki çok zordu otur dediler belden bir iki tane iğne yaptılar yatırdılar beni bi baktım saniyeler içinde belden aşağısı yokmuş gibi hissetmiyorum ben ne olduğunu anlamadan bitti çıkabilirsin odaya dediler şaşkındım çok kolaydı 1 saat içinde belden aşağı kendine geldi hiç gözlerimi kapamadan geçti gitti kesinlikle doğumda spinal istiyorum ilk çocuğum o anı yaşamak sesini duymak istiyorum kızlar korkacak hiçbişey yok çok daha iyi bence kendinizi o en tatlı sesten mağdur bırakmayın derim 😍🥰
Uzun oldu ama okuyun derimmmmmmmm