Tubi1987 ben 25 den itibaren yaşadım bi sıkıntı yok çok şükür buyum ihtimalle normal hatta arada bi kaşıntı geliyordu sonra meme ucundan kan gelmeye başladı doktorum dokunma bidaha dedi yine kan gelmeye başlarsa süt kanallarının açılmasından gelir endişelenme dedi sonra kendi kendiliğinden gitti şimdi 36.6 yım haftada 1 damla gelir sadece