Svlyk Kızlar merhaba, kızım 14 aylik 1 haftadır yürümeye başladı. Ayakkabi alacağım ama karar veremedim. Vicco ilk adım ayakkabısını mi alayım yoksa ona muadil olarak yine öneriniz olur mu ?
SeydaaYlmz Svlyk iki kızıma da 2.5 yaşına kadar vicco aldım yaz kış şimdi normal Nike aldım ortopedik diye geçiyor onlarda iyi
Svlyk SeydaaYlmz sağlıkla buyusunler. O zaman vicco ile başlamak sağlıklı bir karar olacak. Cok teşekkür ederim 🙏🏻💐🥰