Kadriye3434 27 haftalık gebeyim 1 aydır sol kalçamin üst kısmında bi ağrı var uzun süre yattığımda yada oturduğumda çıkıyor ayaktayken acımıyor endişeleniyorum önemli bir şey mi bu ortapediye gitsem röntgen de çekemez başına böyle bir şey gelen var mı?
Miamor0121 Benim16 haftalik bendede var surekli degil ama azicik ayakta dursam yorulsam hemen basliyor agri oldumuda 1 2 gun suruyo geciyo sonra bidaha ayni