Merhaba kızlar, 13 günlük anayımm 😂 hatır kalmasın , sabah 9 da suyum geldi birden bu zamana kadar hep normal denildi 37+3 haftalıkken bebeğim dayanamadı . Apar topar gittik hastaneye ve açıklık kontrol yatış derken anam ağladı meğer yeni başlıyor suni sanciyi da verdiler gittiğimde 3 cm açıklığım vardı . 10 saat suni sancı yedim o acıyı size anlatamam korkutmak gibi olmasın ama hem kendi sancım hem suni sancı hem açıklık kontrol öldüm en sonunda doktora yalvardım sezeryana al diye o ara doktorum çok güzel rahim agzin diyip beni oyalarken sola döndürüldüm ve bebeğimin kalp atışları yavaşladı acil bir şekilde sezeryana alındım sonda hemen takıldı inanın o sancidan onu hissetmedim bile ameliyathaneye gittik annem eşim kayınvalidem çok korkmuşlar anestezi doktoru geldi uyuşturdu inanın sinek ısırığı o sancinin yanında sonra yatirildim uyuştum ve baktim 5 dakika içinde oğlum dünyaya geldi bir ağlama sesii❤️❤️🥲🥲🥲 Allah’ım diyorum evet doğumdan sonra ilk kalkış çok zor ama bebeğin için herşeyi unutuyorsun , ve iyiki sezeryan olmuşum şuan hafif ağrılarım oluyor ama güzellik ile karşılıyorum 🥰 Hepinizi öpüyoruz hepinize hayırlı doğumlar