Havva_ahk glbyzgkhn hayır herşey içinde ben arkadaşımın tavsiyesi üzerine gittim ama çoğu yerler ek ücret talep ediyormuş
Tuvvba96 glbyzgkhn Evet Çamlıca Erdem Hastanesine gidiyorum 150 TL ek ücret istendi NST için, çoğu hastane de böyle diye biliyorum.
NurYm Tuvvba96 merhaba hangi doktora gidiyorsunuz? Doktor tavsiyeniz var mi acaba bilgi verebilirseniz çok mutlu olurum 🥰
Lalelale1 NurYm Çamlıca erdem de Ayşe Katrancıya gidiyorum genel olarak memnunum sadece çok hastası var randevulu olduğu halde bekleme süresi uzayabiliyor
Tuvvba96 NurYm Merhabalar, Sema Soysal benim doktorum, çok ilgili ve sevecen memnunum tavsiye ederim. Anne gibi ilgileniyor desem abartı olmaz.😇
Mine9166 glbyzgkhn 150 tl verdim ben aynı hafta 2. Ye girdiğimde almadılar heralde onunda 10 gün suresi var.
NurYm Tuvvba96 ne güzel 🥰 ben normal doğumu destekleyen bir doktor istiyorum, 25 haftalığız doktorumu hala bulamadım 🤦🏻♀️ kafam karışıyor sürekli 😞
Dusenerler glbyzgkhn bende ozel takipliyimm çok ilginç ama muayne ucretinden daha pahalı nst ücreti 515 TL akıl mantık işi değil.
Tuvvba96 NurYm Normal doğumu destekleyen bir doktor, tansiyon problemim oldu bir dönem çok güzel motive etti beni, asla kötü konuşmadı iyiye odaklandım sayesinde, tercih edebilirsiniz gönül rahatlığıyla 😇