Benim de 20.haftamda aynısı olmuştu hatta çok daha şiddetliydi, birinden destek almadan kendi işimi göremiyordum bile afedersin tuvalete dahi tek oturup kalkamıyordum. Gitmediğim doktor kalmadı fizik tedavisinden, algoloji polikliniğinden vs kadar ama çözüm maalesef yok siyatik sinir ağrısı dediler gebelikte bebek büyüdükçe sinirlere baskı uyguladığı için oluyormuş bu. Kiminde ilerki haftalarda başlıyormuş ama bende de 20.haftada başlamıştı, bir süre dinlendim hep yattım uzandım sol kalçamın üzerine yatmadım sonra kendiliğinden geçti yavaş yavaş. Şimdi 34.haftayı bitirmek üzereyim çok şükür 🙏 Seni anlıyorum çok zor bir durum umarım bir an önce geçer 🙏