peri5860 Şu anda 35+3 haftalık gebeyim bugün biraz temizlik vs yaptım işte süpürdüm sildim evi yavaş yavaş. Sonra on gibi akşam yürüyüşe çıktık eşimle. Eve geldiğimden beri belim bacaklarım kopuyor ağrıdan. Bebek toplaniyor. Böyle dk sayayım diyorum ama aralıksız ağrı var hep. Bu doğum başlangıci olabilir mi ya 🙄 umarım değildir henüz çok erken
birgaripana_ peri5860 sanci bellidir ara ara gelip gider karnın sertleşir yumuşar. Altta bi baskı olmaya başlar. Ağrı kesici al büyük ihtimal geçer. Benim 3. Hamileliğim cok zor geçiyor temizlik felan yaptıgım gün yada alişverişe cıktıgım gün senin dediğin gibi hiç geçmeyen ağrım oluyor ağrı kesici iyi geliyo
Mucizeemm12 peri5860 korkutmak istemem ama burada ara ara sık sık gelen ağrılarla anlaşılır doğum sancısı denildiği için pazartesi günü sürekli anlattığınız gibi yaşadığım ağrı yüzünden gitmedim ne acile ne doktora 12 saat sonunda içim rahat etmediği için gittim tam 34 haftalıktım meğer doğum sancımmış 3 cm açıklığım vardı hastaneye gittiğimde bence hemen gidin bi nst ye girin içiniz rahat olur en azından.
birannis_ peri5860 geçen gün aynısı benim başıma da geldi bende 35+6 haftalığım şuan evi temizledim biraz fazla yormuşum kendimi aşırı geçmeyen sancım oldu yani bir ara aşırı şiddetliydi yani hemen doktorum ile irtibata geçtim durumu anlattım normal dedi kendini çok zorlamissın dedi ve üstüne zaten öncesinde kasıkta baskıda başlamıştı zorlanıyordum bide üstüne ağrı çıkınca daha çok sancı çektim o yüzden bu bol bol su için duş alın rahatlatıyor ve uzanın ben öyle rahatladım bunları da doktorum söyledi geçmez daha kötü olursanız hastaneye gidin
Tubidi12 Cok haraket ettin diye yalanci sancidir. Bende cok oldu. 10-15 dakka aralikli ile duzenli sancin olursa baslar.
Sevval0 peri5860 Doğum yapalı 13 . Günüm 😂 1 gün öncesinde sancım farklı bir ağrım vardı ama sanci sık sık değildi yalancıdır dedim 37+3 gunluktum ertesi gün uyandım löpp suyum geldi 😂😂😂
peri5860 birannis_ Şu an Nstye alacak sıra bekliyorum bakalım bebek doğum pozisyonu almış yaramaz kızım benim 😅
nino033 peri5860 benim de 4 gündür geçmeyen karın kasik.vr bacak ağrılarım var pazartesi sezaryan olacam ama ağrı normal mi bilemedim ara ara belime ağrı giriyor
anneoluyorum101 peri5860 geçmiş olsun benim de böyle olduğunda sancım çıkmıştı bize de haber edin lütfen
birannis_ peri5860 🤭🤭 evet doktorum banada onu demişti unuttum yazmayı sanırım o yüzden duşa gir uzan dedi ben o kısmı atlamışım demek ki çünkü bende çok baya sancilandim ama süreli sancı değildi süresiz sanciydi sürekli hiç geçmiyordu benim 2 ci doğumum olacak o yüzden ben biraz tecrübeliyim ona göre hareket ediyorum 🥰