Ftmskry Ben 12 haftalığım doktorum yüzüstü yatma kesinlikle dedi zaten yatmıyordum asla önerilen bşy değil.Hem ayrıca yatamıyorum die bşy yok🙄Çünkü annelik fedakar olmayı gerektirir kend irahatın için değil onun sağlığı için sağa yada sola dönüşümlü yatmak zorundasın kusura bakma🙄🙄🙄En azından iki seçenek var bak 🙄 Ya oturarak uyumak zorunda olsaydın ???