Canankara1992 Kızlar 24 haftalıgım ocean mummy verdi doktorum doguma kadar kullancan dedi 6 haftalıkken başladım ama içinde folik asitte var fazlası zarar diyorlar korkuyorum doktora sormayı unuttum
Melekinci Canankara1992 folik asit dozu 400 mg fazla olunca 12 haftadan sonra zararli . Ocean mummyde bildiyim kadariyla 400
Ada022 Canankara1992 13.haftaya kadar folik asit kullandım 13 haftadan sonra ocean mummy geçirdi doktorum 37+4 oldum hala kullanıyorum hatta doktorum doğumdan sonra emzirme döneminde anne için tavsiye ediyorum yine dedi
Ddmyu Canankara1992 fazlası zararlı değil kesinlikle bende kullanıyorum hatta demir ilacımın içindede folik var.Vücutta eksikliği pıhtılaşma enzimlerine kadar gidiyor .. düzenli kullanmaya devam edin . İçiniz rahat etmezse doktor kağan Kocatepe’nin videolarını izlemenizi öneririm çok güzel açıklamış bu folik asit durumunu geçmiş olsun☺️
Canankara1992 Güzel bi vitamin ama folik asit varya içinde uzun süre kullanınca dozu fazla gelir diye korkuyorum
peri5860 Demet78 Zararı olsa vermez bence doktor ya. Her şeyi düşüne düşüne kanser olacam gebelik bitmeden.
Yigit_Yagiz_Moms Melekinci ocean mumy de 400 mg değil 400 mcg var. Yani günlük alınması gereken normal doz var
Nrdnot Ada022 merhaba ocean mummyden başka bişey kullandınız mı demir dvit vs yoksa sadece ocean mummy mi ? Benimde doktorum verdi hamile kalmadan öncede içiyordum 20 haftalığım çevremdekiler demir kullanmam gerektiğini söylüyor ama doktorum vermedi sizdedemi öyle oldu ?
Sibel_gedik Ddmyu gerçekten öyle ben bu durumdan bebeğimi kaybettim , vücutta ki her eksiklik anne ve bebek için risk . Şimdi doktor ne verirse içiyorum gerçekten 🙂
Anonimkalalim Yaklaşık 20. Haftadan beri sürekli kullanıyorum. Doğum yaptım, emziriyorum, diğer kan, demir ilaçları bağırsak sorunu yarattığı için doktor tavsiyesi ile hala ocean kullanıyorum.
Ddmyu Sibel_gedik aynen öyle dediğiniz gibi .. doktorlar en iyisini bilir zaten zararına birşey yapmaz ☺️ bende sizin gibi düşünüyorum şeker yüklemesi vs tereddütsüz yaptırdım sırada tetanoz kaldı . Hersey biz ve bebeğin sağlığı için .. 🌸
hanifeee-yusuf Doktor ne ilaç kullandığınızı sorar sözde soylersiniz genelde aksi bir durum olsa bıraktırdı size
Beybicik Canankara1992 İçindeki folik asit günlük alınması gereken miktar kadar zaten, sorun yok o yüzden. Ben de kullanıyorum.
peri5860 Demin sordum doktora doğumdan sonra da kullanabilirsin dedi. Doktor ne diyor ise o etraftan duyduklarını ile kendinizi paniğe sokmayın
alakayamaydanoz Canankara1992 bende kullanıyorum ilk başta her gün kullanıyordum şimdi iki günde bir kullan dedi doktorum
Arzuseen alakayamaydanoz ilaç ecZanelerde varmı doktor banada elenatal verdi ama içemiyorum boyutundan dolayı