Boş gebelikten düşük geçirdim, doktor 1 ay korunabilirsiniz sonra bebek düşünebilirsiniz dedi , bu 1 ay düşük kanamasi bittikten sonra mı yoksa düşük olduğu zaman mi dusukten sonra 11 gün kanamam oldu da , veyatta düşükten sonra korunmasak Bi sorun olur mi yaşayanlar önere bilir mi