Havvaca canım benimde bebegimde vardı isilik dedi doktor ama gecmek bilmedi daha sonra alerjik oldugu ortaya cıktı bunları yap gecmezse 3 güne alerji doktoruna görün derin
1- hergün duş aldır sıcak günlerde 2 defa
2- nemlendirici ve doktorun verdiği krtizonlu krem varsa 3 gün kullanılıyor zaten onu sür ki isilik 3 güne geciyor kremle
3- gül suyu sür gün içerisinde bunları yapınca azalıp geciyorsa isilik yok bi kaç gün hafifleyip geri cıkarsa alerjik