Eslemkus bende pek sivilce çıkmaz..geçenlerde çikolata yedim hemen sivilce çıktı çenemde ,bayadır yemiyordum ..şuan sadece güneş lekem için bi krem kullanıyorum ,bir de gözenek küçültmek için serum uyguluyorum ,onun haricinde dışarı çıktığımda güneş kremi ,akşam da yüzümü bıttım sabunu ile köpürtüyorum yumuşak bir lifle ,bu kadar ..