Ben özelde doğum yaptim epidural sezaryen kesisi olduğu icin ağır ilerliyor sürekli nst ben 4 Yil ara verdim 2 normal doğum bir sezaryen doğum vardı dokturu iyi seçin çok şükür oldu geceden hafif sancılar oluyor du sabahta nisan geldi hafif sancılar sonra şiddetli öğlen suyum sızıntı şeklinde gelince hastaneye geldik agir agir ilerdi gece doğum yaptım çok şükür inşallah 🤲 darısı başınıza