Kdrdlkr0 epidural yada spinal normal doğum yaparsan çok rahat oluyor ben spinalli normal doğum yaptım ağrısız sancısız çok rahat ve kolay doğum yaptım şimdi ikinci bebeğimi bekliyorum yine normal doğum yapacağım doktorumla konuştum epidural istediğimi söyledim oda tamam dedi en rahatı oluyor emin olabilirsiniz şiddetle tavsiye ederim ben ilk doğumumu öyle rahata ağrısız sancısız yaptığım için şuan hiç korkum yok endisemde yok eğer doğum öncesi doktorunuza söylerseniz daha iyi olur sürekli hatırlatma yapın ben her hafta gittiğimde artık söylüyorum 🤭