Sudemude 34 haftalık hamileyim el parmaklarım ödemden şiş ve eklem yerleri ağrıyor sanki saatlerce kapalı kalmıs gibi yaşayan varmı bu durumu?
Merveclskn10 Sudemude Ben de ödem yok ama parmaklarımın eklem yerleri ağrıyor. Son ay artık normaldir diye düşünüyorum. Ama bir çözümü varsa yapalım kurtulalım☺
AAmine1823 Sudemude bende 34 haftalığım aynı şikayet bende de var azcık iş yapayım ayakta kalayım ayaklarım ellerim ödem yapıyor. Bütün vücudumun eklem yerleri ağrıyor
Busraalina01 Sudemude bende de var doktor 40ina kadar geçmez dedi uyuşuk gibi bükülmüyor sanki ellerim yukarıya doğru kollarını kaldır aç kapa yap ellerini dedi bir tık işe yarıyor olabilir sizde deneyin
Sudemude Merveclskn10 Artık bu vakitten sonra tek cözüm dogum sanırım😅 heryerden bir hata veriyor vucut😂
Sudemude AAmine1823 benimde aynı sekilde 5 dk ayakta duriyim sabit yerde bacaklarım agrıyıp kaşınıyo artık taşıyamıyo galiba vucudu otur diyor 😅