Edanail çok azmış kilosu doğduğunda ama doktor gerekli şeyleri vermiş zaten. Kiloda önemli ama sağlıklıysa bi sorun yoksa kendinize dert etmeyin derim. Beslenme düzenine uyun saatlerini hiç atlatmayın. Emin olun büyüyorlar kilo alıyolar hiç canınızı sıkmayın. Kuzenimin oğlu 1100 doğdu. Kocaman oldu maşallah 🧿