Hacer1993 Sabah 9da yatış verildi . Bugün nst de çok sancım çıktı normal doğum planlanıyor . Umarım herşey yokunda gider🙏
Ustunneliff Hacer1993 rabbim hayırlısıyla kucağınıza almayı nasip etsin bereketli ömrü olsun bebişin 🤍
Hacer1993 Gizemengin35 özel canım bebek çok aşagıda bugün alttan muayene yaparken parmagı çocugun başına dokundu henüz açılma yok sabaha kadar olabilir dedi olmassa çok az suni sancı ile gelir bebek dedi . Bakalım çok heyecanlıyım