Byznr91 33 haftalık hamileyim nerdeyse kızımın ismine karar varemedem eşim Ela diyor bende Afra diyorum ama bende aman aman olsun demiyorum karar veremilorum. İkizler diğeri erkek onada muhammet ali diyor bende kağan ali diyorum orta yolu bulamıyoruz
karaguzelirem_ Ela çok güzel bir isim bence beğendim ismi ne olursa olsun adıyla büyüsün bebeğiniz sağlıkla kucağınıza alın inşallah ☺️