HlyaracGzel Merhaba, ben 12+2 haftalık hamileyim. Bugün doktora gittim ve ense kalınlığını 1.9 olarak ölçtü ve ne yüksek ne düşük diyebilirim dedi. Kan sonucum çarşamba. Daha önce yaptıran bu konuda bilgisi olan var mı? Biraz evham yaptım da
gizemgnll HlyaracGzel benimli de 1.6cıkmıstı cok iyi demişti doktorum risk de cıkmadı, sınır 2, 5 diyen de var 3 diyen de bence yüksek bi kalınlık değil
Zamanlagelen HlyaracGzel bende bugun yaptirdim ayni siz gbi 🙂 12+2 yim bende crl 58 mm ense kalinligida 0.9 cikti birde bizde akraba evliligi de var bende cok korkuyordum .. sizin icinde normal sayilir bence cunku 2.5 uzeri riskli sayiliyor bir de yasiiz ve eger verdiyseniz kan degeriniz birlikte bilgisayarda yorumlanip bir risk faktoru belirleniyor ama simdilik iyi gbi genel olaral drlar hep hersey olabilir anlayisinda ki evet herseye de hazirlikli olmak lazim ama annelik iste
HlyaracGzel Zamanlagelen Allah hepimizin yavrusunu hayırlı ve sağlıklı kılsın. Bana doktorum 1.9 çıkınca düşük de diyemem arada bi rakam diyince kafam karıştı.
Zamanlagelen HlyaracGzel insallah bir sorun cikmaz yasiniz 35 ve uzeri degilse genelde normal kabul ediliyor siz icinizi ferah tutun insallah guzel gelir tum sonuclariniz 🙂 amin cumlemizin yavrusunu