Gmzeakky Hanımlar selam. 37+6ya girdim. Sanki içimde gaz var gibi Bi sanci hissediyorum öğleden beri bide ara ara bel ağrım bazende hafif kasık agrisi oluyo. Acaba bunlar dogum belirtisi mi? Bilgisi olan var mıı