Alyel Arkadaşlar az önce 30 li haftalarına bastım sizedende 30a giren varmı sin nerelerdesiniz bu sıcakta büyük gebelik zormuş yahu 😅 gerildi karnım iyice yatilmiyor uyunmuyor of ulenn off 🤣 neyse hepsi güzel bişi icin.ama bu iki ay geçermi be🥰
1prensesannesi_ Alyel bende 36+0 haftalık oldum gece 12 den sonra çabuk geçer inşallah zaman gün olarak 28 ama ben daha erken gelmesini istiyorum artık iki haftaya dogururum inşallah çünkü aşırı bunaldım uyuyamıyorum nefes alamıyorum Rabbim yardımcımız olsun inşallah 😔😑🥵🥵🤲🏻🤲🏻☺️🌹
bsraynk Alyel benim ikinci bebeğim. ilk bebeğim erken doğdu erkekti iki gün yaşayıp vefat etti :( ona herşeyi almıştım herşeyi hazırdı. o yüzden aslında bu da erkek olduğu için herşeyi var şu an. sadece mobilya kurulacak ve kıyafetleri yıkanıp çantam hazırlanacak. bir kaç hafta daha beklemeyi düşünüyorum
Alyel Karenim13 inşallah canım. Busefer benimde bir acayip uyuma yatmabilme yok dediğin gibi bide mesela 10 dakka bile yatsam sol kalcam ayağa kalkarken ağrımaya başlıyor nefesimi kesercesine
Asuu-1 bsraynk başınız sağ olsun canım Kaç haftalık doğmuştu erken doğan bebeğiniz. Allah sağsalim karnınızdaki bebeğe kavuştursun Hayırlı ömürlü olsun
Alyel bsraynk başın sağolsun ve bu bebeğin saglikla sıhhat le. Gelsin hayırlı uzun ömürlü olsun anasına babasına vatanına hayırlı evlat olsun en önemlisi hayırlı bir kul olsun inşallah 🥰❤️
bsraynk Asuu-1 Allah razı olsun teşekkür ederim. Âmin inşallah 🙏🏻 27 haftalıktı ama gelişimi 23. haftada kalmış ve suyum azalmış yani tamamen bitmiş. makat gelişteydi sezeryanla doğum yapmıştım:(
Alyel Asuu-1 sıcaklar hepimizi maffetti Allah yardımcımız olsun hanımlar ama.atlatacagiz bu günlerde geçecek 🎈
Ogrluilk Tam 30 haftalık olduk ama her gece uykusuz geçiyor gece olmasını hiç istemiyorum uyku diye birşey yok sadece ağrılar sıcak birde kaşıntı oluyor benim sanki sürekli birşey ısırıyormuş gibi 🤦♀️
Alyel Ogrluilk hepimiz aynıyız canım ama az kaldı birazdaha sabır anca böyle birbirimize destek olcaz
Byznr91 Ya gerçekten bu havalar da çok zorluyor akşam olmasın diyorum okadaar zor uyuyorum yatınca ağrıyor oram buram, ikiz gebelik birde dahada zorladı beni. Mide yanması da var fena hemde
Alyel Byznr91 Allah yardımcın olsun miğde yanması kötü amambakndaha kötüsünü solim.be im.migde kapakcigim gecsemisti bide fıtık başlangıcı vardı ayakta bile dursam o midemdekiler geri geliyor. Suratım ekşimiş gibi dolaşıyorum açıdan sıcaklar ağrılar uyuyammak kaşıntı miğde kocaman gergin bir karın bu iki ay gecmicek gibi ama azkaldi hayırlısı ile kucağımiza alcaz inşallah ❤️
Melti Byznr91 eğer zorlamazsa sizi akşam yemeğinden sonra bişey yemeyin mide yanmasına çok iyi geliyor ben çözümü öyle buldum
Alyel 1prensesannesi_ sende şanslısın azkalmiş canım çok az kalmis göz açıp kapayıncaya kadar gecicek 🎈
Canseel13 30+4 an itibari ile saat gece 4 ve resmen uyuyamıyorum her gece aynı şey sürekli huzursuz bacak ve kramplar ödemde başladı ellerde ayaklarda ne olacak kalan zaman nasıl geçecek bilmiyorum vallahi
Alyel Canseel13 bizim bir az daha dayanmamiz lazım atlaccaz inşallah ama.odem konusuna baktır tansiyonun ne durumda tuzlu yiyormusun