Melisaumy Doğumdan sonra Hastanede giyeceğiniz pijama takımı yada lohusa takımı için yardım edermisiniz siz neler alıyosunuz
Busracy35 Melisaumy 2 takım aldım biri sabahlıklı diğeri alt üst emzirmeye uygun olarak önü düğmeli pijama takımlarıda olur
Balbebek012 Melisaumy koyu lacivert alt üst takım aldım bir de diz altı önü açılabilen gecelik aldım ikisi de rahat gğzel emzirme özellikli
Aysegulce1 Melisaumy effort markalı gecelik takımı aldım çok kaliteli ve rahat geldi lohusa hamile sitesinden aldım 1 hafta içinde elime ulaştı çokta memnun kaldım tavsiye ederim.
Melisaumy Busracy35 yani link atabilirmisin nasıl bişey bakıyorum karar veremiyorum böyle hepsi klasik aslında
Balbebek012 _fatmanrymmz bu güzelmiş ama bu havalarda yakar hava soğukken üşütür ne zaman için düşünüp aldın
Bilgevural https://www.lohusahamile.com/?gclid=CjwKCAjw_aemBhBLEiwAT98FMjQ8r4XRof6eHcgenTlCPNFCLJBQwMesqnRBLwxFuOm9l3xxlLXTaxoCTbAQAvD_BwE Kesinlikle buna bakmalısın ben burdan aldım kalitesi gerçekten güzel.
_fatmanrymmz Balbebek012 Hayır ince kumaşı kuzenim de aldı aşşırı rahat dedi Eylül sonu doğumum daha almadım Sezeyan doğum için elbise daha kullanışlı oluyormuş.
Arassimo https://ty.gl/mccr1q6clp Ben de bundan alacagim Bir tane de annem muslinden gecelik dikecek🌼 sabahlikli takimlari sevmiyorum cunki sabahlik giyilmiyor bence gereksiz ve o takimlar pahali oluyorlar