Oğlum da 1 doz hamileyken 1 doz doğunca 1 doz da bir sene sonra olmuştum şimdi de hamileyim 1 doz daha oldum seneye 1 doz daha olursam bir daha ömür boyu tetenoz aşısı olmama gerek kalmazmış 5 doza tamamlanınca bende seneye 1 doz daha olup bu illetten ömür boyu kurtulmayı planlıyorum